wtorek, 10 lipca 2018

Cristiano Ronaldo - człowiek z bagażem (nie tylko doświadczeń)

Po niemal miesiącu trwania mundialu i oglądaniu nawet trzech spotkań dziennie, założę się, że każdą reklamę znacie na pamięć i gdy tysięczny raz widzę reklamę Hyundaia z zespołem Maroon 5 czy któregoś z reprezentantów Polski promujących produkty, które chyba nie wpłynęły korzystnie na ich formę podczas tych mistrzostw, mam już po prostu dość.

A do tego dochodzą całe serie reklam, które sprawiają wrażenie jakby miały zniechęcać zamiast zachęcać do zakupu danego produktu.

Co reklamuje CR7? Szampon, chipsy czy napój energetyczny? Nic z tych rzeczy!
Ciężko nagrać kilkunastosekundowy klip, który nie znudzi się po kilkuset obejrzeniach, fakt, ale część reklam jest dosłowna i oczywista do bólu.

I gdy już myślałem, że nie zniosę jakiejkolwiek kolejnej reklamy związanej z piłką nożną lub Mundialem, YouTube zaskoczył mnie tym:


Gdy CR7 podszedł do check-inu i poproszony o bagaż niczego nie wręczył, pomyślałem, że jest to aluzja do braku pucharu przywiezionego z Rosji. To byłby prztyczek w nos!

Ale nawet bez pucharu piłkarz takiego formatu nie podróżuje z gołymi rękoma - żółta walizka rzuca się w oczy nie mniej niż złote trofeum, które za kilka dni przypadnie w udziale którejś z drużyn.

Cristiano chyba jest świadom jak bezlitośnie są zazwyczaj traktowane nasze bagaże, dlatego nie chce się z nim rozstać i podąża za nim aż do maszyny.

Zero nawiązań do piłki, Mundialu, strzelonych goli czy zdobytych pucharów. Kto w końcu nie rozpozna tego uśmiechu? ;-)

Udostępnij:

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © Odlotowe Podróże | Powered by Blogger
Design by SimpleWpThemes | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com